Značená trasa 1001 s prodloužením

Trasa: Dol. Chabry - Veltěž - Přemyšlení - Na Dole - Zámky
Oblasti: Praha a okolí
Start: Měděnecká: 162
Popis trasy: Přímo u zastávky Měděnecká začíná modrá značka 1001 vycházejíc přímo ulicí Tušimickou stáčeboš se doprava do ulice U jízdárny; na této křižovatce jděte ovšem rovně, abyste chodníčkem přišli na ulici Pihelskou, kde jděte kousíček doprava a hned doleva ulicí Na šubě, jíž opět vede modrá značka. Modrá vás dále přímou cestou vyvede z Chabrů a přivede do Zdib, kde jde mírně vpravo spolu s ulicí Formanskou, ale vy se od ní odpojte mírně doleva ulicí K rokli, jíž zkratkou přijdete na osovou zdibskou ulici Průběžnou, po níž vede žlutá značka.
Za skalou žlutá opustí Průběžnou vedboš téměř souběžnou ulicí k zelené, s níž sejde na okraj přemyšlenské Soběslavovy návsi, kde se od ní odpojuje doleva a pokračuje silničkou k chatám, již opuští vpravo po okraji lesa klesajíc do údolí Přemyšlenského potůčku vlévajícího se do Vltavy. K překonání řeky používá žlutá přívoz, vy ale přejděte doleva na červenou a podél Vltavy se vraťte do Prahy, nakonec až na autobusovou zastávku Zámky; i odtud můžete jet přívozem, do Sedlce.
Cíl: Zámky: 102
Pokud vám zrovna nepojede autobus a nebudete chtít využít přívozu, můžete si trasu prodloužit cca o 1,5km na bohnické sídliště; pro prodloužení klepněte sem, nebo otočte list.