Značená trasa 0021 - etapa A
Zbraslav - Baně -> Kytín - 23km

Trasa: Baně - Jíloviště - N. Dvůr - Černolické sk. - Černolice - Skalka - Na Rovinách - Kytín
Oblasti: Hřebeny; Praha a okolí
Start: Baně: 129
Popis trasy: Hned na autobusovém obratišti Baně začíná červená trasa 0021, po níž vyjdete kolem kapličky P. Marie nakonec až na vyhlídku nad přehradou Vrané, odkud se nakonec dostanete až do Jíloviště. Na rozcestí v centru obce odbočíte doprava a po podejití dálnice spolu se zelenou doleva. Na kraji lesa se zelená odpojí a opět po samotné červené půjdete přes rozcestí a dvě silnice (stále rovně i přes rokličky); kousek za druhou silnicí se stočíte vpravo, sejdete do údolí Všenorského potoka a hned zase začnete stoupat a přes louku dojdete na Nový Dvůr, kde půjdete kousíček doleva po silnici a následně po okraji Černolic vystoupáte na Černolické skály, po nichž se podívejte na výhled.
Ze skal pokračujte po červené k rohu hřiště, odkud můžete jít buď neznačenou cestou přes obec, nebo po červené přes rozcestí. Nakonec již obě cesty společně dojdou na rozcestí Červená hlína.
Odtud se společně se žlutou dostanete na rozcestí U Šraňku, kde se odpojuje žlutá a připojuje modrá. Modrá značka se po chvilce od červené odpojí (jde doprava, červená doleva) a červená 0021 vás dovede na Skalku s krásným poutním areálem.
Dále červená pokračuje přes rozcestí se žlutou Červený kříž na další rozcestí se žlutou - Kytínská louka. Odtud je červená přeložena doprava, ale vy jděte podle staré verze - přímo po žluté. Cesta vás dovede do Kytína, kde je na návsi, u kostela Nanebevzetí P. Marie, centrální autobusová zastávka.