Značená trasa 0001 - etapa G

Start: Český Šternberk: 200000
            Český Šternberk zast.: t221+212
                                                PID 382 -> Sázava -> t212
Popis trasy: Pokud přijedete vlakem, přejděte most, abyste se dostali k autobusové zastávce na návsi. Zde se podívejte na rozcestník a stoupejte po červené 0001 ke hradu, který si můžete prohlédnout. Dále pokračujte po asfaltové cestě (ačkoliv se od ní značky odpojují) k bráně na most a doprava pěšinou po hřebeni k vyhlídkové bašně. Po chvíli od věže dojdete zpět na červenou i modrou a po obou značkách se dostanete na silničku. U rybníčku se podívejte na sochu a jděte doleva, doprava a zase doleva silnicí na Radonice. Snažíce se ignorovat hluk dálnice přijdete na rozdělení modré s červenou, kde pokračujte (nečekaně) vlevo po červené. Sklesáte do údolí, kde se napojíte opět na silnici na Radonice, po mostě přejdete Blanici a opustíte silnici zkratkou serpentýny. Až se dostanete zpět k silnici, odbočíte definitivně doleva. Cesta vás lesem dovede k hájovně Tisina a na docela velkou křižovatku za ní, kde jděte mírně doleva (špatně označeno). Cesta vás dovede k Sázavě u obce Soběšín, odkud půjdete stále po stejném břehu řeky až do chatové osady před Pelíškovým Mostem, kde po chvíli červená začne vpravo stoupat podél chat. Vy ale můžete jít i po louce. U lesa pak odbočíte doleva a dojdete na Pelíškův Most. Odtud budete opět stoupat k lesu. Terénem se pak dostanete k osadě, kde odbočíte doleva po asfaltce na Kácov. U obce přejdete silnici 125 a vstoupíte do ní. Kolem zastávky ÚNZ dojdete ke kostelu P. Marie a zámku. Na vlak se pak dostanete dále přímo po červené k mostu přes Sázavu a k železniční zastávce za ním.
Cíl: Kácov,,nám.: 124530
        Kácov zast.: t212+221
                              t212       -> Sázava -> PID 382
                              240068 (nám.)

Fotky: Benešovsko (043-045), Kutnohorsko (036-057)