Značená trasa 0001 - etapa C
Radotín -> Pikovice - 23km

Trasa: Radotín - Peluněk - Zbraslav - Jarov - Zvolská homole - Vrané n./Vlt. - N. Březová - Oleško - Libřice - Sázava - Pikovice
Oblasti: Praha a okolí; Štěchovicko
Start: Nádraží Radotín: 165
Popis trasy: Vyrazte směrem od nádraží a u železničního přejezdu se dejte doleva. Dojdete na Horymírovo náměstí, kde se na světlech dejte po protějším chodníku doprava a na konci Horymírova náměstí doleva ulicí Václava Balého ke kostelu sv. Petra a Pavla, kde se napojte na červenou. Přejděte Berounku a ulicí K Radotínu dojděte na Peluněk, kde přijdete k dálničnímu mostu a dáte se pod něj doleva ulicí K Peluňku. Tou vyjdete do velké zatáčky doprava, kde odbočíte doleva ulicí Vyzkumníků a vystoupáte k urnovému háji, ze kterého je možné projít na hřbitov s kostelem sv. Havla. Od kostela budete pokračovat okolo altánku s křížkem ke Zbraslavskému náměstí, kde se nejprve dáte doprava a pak ho přejdete do protějšího rohu, odkud vyjdete do ulice Žitavského a po chvíli odbočíte doleva na most Závodu míru, po kterém přejdete Vltavu a za kterým odbočíte doprava na silnici na Vrané. Obejděte zbraslavské nádraží a potom se od značky odpojte doprava po asfaltové cestě k bývalému přívozu. Zde se vydejte po cestě podél Vltavy a tou se nechte vést až ke spojce doleva, kde přejděte na vedlejší cestu a tou pokračujte doprava podél Vltavy a pak spolu s ní doleva do Jarova, kde se znovu spojíte s červenou jdavší po silnici a pokračující zde pod trať, kde od rozcestí se žlutou vede doprava podél železnice k zastávce Jarov, kde se značka odklání dolů, ale vy si cestu zkraťte přímo přes zastávku, za níž odbočte doleva. Půjdete chatovou osadou a pak odbočíte doprava na serpentýnovou cestu do kopce. Nahoře odbočíte na rozcestí se žlutou doprava a po čase sestoupíte do Vraného nad Vltavou. Za tratí vede červená doleva, ale doprava se můžete podívat ke kostelu sv. Jiří.
Dále vás značka povede kolem trati a doprava na ulici a k rozcestí se žlutou, kde znovu přechází trať, jde doprava a v zatáčce u sokolovny doleva. Dále stoupá po malé silničce až do Nové Březové, kde jde po chvíli (rozcestník) doprava a lesem do Oleška, kde začne již docela prudce klesat a kolem vyhlídky dojde až do osady Libřice nacházející se v úrovni Vltavy. Sem také přichází zde končící modrá. Přejdete železnici a dostanete se podél řeky k nádraží Davle, odkud půjdete stále pod tratí (kterou většinou nevidíte) a nad řekou Sázavou do Pikovic, kde přejděte přes lávku a jděte kousek přímo od řeky na zastávku Hradišťko,Pikovice,most.
Cíl: Hradišťko,Pikovice,most: PID 338
        Petrov u Prahy: t210
Pokud vám třeba nepojede autobus a chcete si trasu prodloužit asi o 5,5km do Davle, klepněte sem, nebo otočte list.

Fotky: Praha (198-209), Praha Z (024-027)