Značená trasa 0001 - etapa B
Beroun -> Radotín - 29,5km

Měřeno krokoměrem 33,24km

Trasa: Beroun - Záhrabská - Sv. Jan p./Skalou - Kubrychtova bd. - Dub sedmi bratří - Karlštejn - Mořinka - Karlík - Vonoklasy - Solopysky - M. Strana - Na Pískách - Radotín
Oblasti: Berounsko; Český kras; Praha a okolí
Možnosti: +2km - vyhlídka na Svatého Jana pod Skalou
                  rozložení v Mořince (16+13,5km)
Start: Beroun,,aut. st.: PID 380
Popis trasy: Z autobusáku vyrazte neznačenou cestou podél Berounky a po chvíli odbočte spolu s chodníčkem doleva. Přejděte Hostimskou ulici a jděte přímo Svatojánskou k trati a podél ní až k podchodu, kde trať podejděte a jděte od trati se vzdalující a hned doprava odbočující ulicí U Dobré vody, které vás dovede na autobusovou zastávku u nemocnice, kde se na rozcestí napojíte na červenou a půjdete lesem kolem nemocnice. Vystoupáte na rozcestí Dub na Herinkách u osady Záhrabská, odkud klesejte do Svatého Jana pod Skalou, kde půjdete doprava okolo hřbitovní kaple k poutnímu kostelu Narození sv. Jana Křtitele. Odtud se můžete podívat na krásnou vyhlídku u kříže na kopci.
Po prohlídce Svatého Jana vystoupáte na rozcestí se zelenou na Propadlých vodách a po chvíli na rozcestí s modrou Boubová, odkud sejdete k Bubovickým vodopádům. Potom přijdete ke Kubrychtově boudě, kde na rozcestí se žlutou odbočíte doleva do kopce a kolem Královy studně k Dubu sedmi bratří. Tady odbočíte doprava a sejdete na silnici na Karlštejn, kterou na začátku obce opustíte doleva cestou stoupající ke hradu. Dále půjdete přes rozcestí se žlutou zpět do lesa, za ním přejdete silnici a půjdete šikmo doprava k zaroslé cestě. Zde jděte zprvu po pěšince po levé straně porostu, abyste obešli hromadu hnoje a pak projděte doprava po pěšince a po krásné cestě dojděte na Mořinku (> doprava).
Z Mořinky pokračujte po červené přes Karlík, do Vonoklas (kostel sv. Václava) a odtud přes Solopysky na Sulavu, kde půjdete kousek doprava spolu se zelenou a pak doleva do osady Na Pískách, kde si musíte dát pozor na místo, kde červená odbočuje prudce doprava. Potom přejdete silnici a dostanete se na konec hřebene nad Radotínem, kde sejdete do Otínské ulice a zahnete doleva. Pak půjdete přímo ulicí Na Výšince na náměstí Osvoboditelů, kde jděte doprava a po pěšince na světelnou křižovatku, kde jděte rovně po pravé straně ulice a po chvilce odbočte doprava a podchodem projděte do ulice Felberovy. Na první křižovatce se dejte doleva Ježdíkovou a už bez značení na Horymírovo náměstí, kde jděte doprava k semaforům, kde přejděte hlavní ulici a odbočte doleva Výpadovou a hned doprava na zastávku Nádraží Radotín.
Cíl: Nádraží Radotín: 165

Fotky: Berounsko (004-029), Praha Z (020-023), Praha (117-121)