Ze Třebové po páté - 22km
Trasa: Čes. Třebová - Hory - Přívrat - Řetová - M. Přívrat - Vlčkov - Němčice
Start: Česká Třebová,,žel. st.: 680741
Popis trasy: Od nádraží v České Třebové se vydejte po zelené turistické značce spolu s dalšími třemi dolů - směrem k podjezdu pod tratí, za nímž se značky rozdělují a zelená směřuje nejkratší cestou na Hory, za nimiž se po krátkém souběhu odpojuje od žluté, aby sklesala do údolí Křivolík, v němž přetne modrou stoupaboš na rozcestí čtyř směrů zelené Na šklíbandě; zde se dejte doprava. Na rozcestí se žlutou se odpojíte od velké cesty doprava a později přetnete silnici č.358 na silničku k Přívratu, kde přejdete další rozcestí se (zde začínající) žlutou a budete klesat na Přívrat, v němž se dáte mírně doprava a po okraji vsi dojdete ke hřbitovu, kde vstoupíte do lesa, později přejdete silnice a zamíříte na okraj hřebene nad Dlouhou Třebovou, kde zahnete ostře vlevo k dalšímu rozcestí se začínající žlutou, abyste po hřebeni pokračovali přes vrchol Kozlovec na rozcestí se žlutou opět začínající zde na hřebeni. Tady zelenou značku opusťte a dejte se vlevo po žluté k Řetové, z jejíhož okraje se dostanete do Malého Přívratu, kde jde žlutá velmi nevýrazně doprava (celkem brzy). Značka vás pak povede vzhůru, do serpentýny a nakonec na rozcestí Pod Antoníčkem, kde končí na modré turistické značce, po níž se vydejte vlevo ke kapličce a dále přes rozcestí (opět se žlutou) Vyvažadla jděte do Vlčkova. Zde na návsi značené trasy opusťte cestou napravo od čekárny zastávky na pole a přes něj k Němčicím, kde ještě pod zeměďákem musíte odbočit doprava a cestou se nechat kolem úlů přivést do sadu, kde se podle ní stočte vlevo, na okraji zahrad opět a následně hned vpravo na cestu k osové silnici.