Ze Třebové po čtvrté - 10km
Měřeno krokoměrem 11,67km
Trasa: Čes. Třebová - Pudilka - Vlčkov - Němčice
Start: Čes. Třebová,,žel. st.: 680741
Popis trasy: Od nádraží sejděte Bezručovo náměstí k turistickému rozcestníku, odkud po žluté spolu s ostatními třemi značkami přímo Sadovou ulicí dojděte k podjezdu, kterým podejděte trať a z rozcestí, kde se odpojuje červená a zelená pokračujte vpravo podél železnice na křižovatku s hlavní silnicí na Litomyšl. Po ní jděte doleva a přímo přes rozcestí Ke Křivolíku, kde se odpojí modrá, až za značku označující konec města, kde silnici opusťte nalevo cestou, která vás dovede vzhůru na rozcestí Nad Svinnou, kde se žlutá kříží se zelenou. Tady opusťte značenou cestu a vydejte se vpravo po kamenité cestě, jež vás vyvede z lesa u Zhořského kopce. Po silnici tady odbočte doprava a na křižovatce se silnicí č.358 doleva; silnici opusťte těsně před začátkem zástavby obce Zhoř napravo cestou doprava, která vás přivede na žlutou turistickou značku, spolu s níž dojděte na kraj lesa s rozcestím U Zhoře, odkud pokračujte vlevo údolní cestou! - z údolí vůbec nestoupejte, držte se stále v přímém směru tak, abyste po obou stranách měli svah. Údolní cesta-pěšina vás dovede k Hácově studánce (potom, co se zleva připojí větší cesta), odkud pokračujte přímo podél levého břehu Vlčkovského potoka. Za rozcestím u můstku se stále držte této cesty, jdoucí zprvu po levém okraji louky a později stoupající vystoupaboš na pole před osadou Pudilka. Potom, co se zástavba stočí doprava, opusťte hlavní cestu jdoucí přímo a dejte se doprava podél domů. Nyní se již cestou nechte vést přibližně rovně přes pěkně upravené rozcestí, kde přejdete z levé strany domů na pravou, na silničku od Člupku, jejíhož příchodu si už možná ani pořádně nevšimnete. Po chvilce si ale určitě povšimnete krásné modré kapličky napravo.
Ať už se půjdete podívat ke kapličce, nebo rovnou dojdete na náves se zastávkou a sochou T. G. Masaryka, vyjděte z návsi cestou začínající ze silničky stoupat hned za autobusovou zastávkou. Cesta vás přivede na pole a přes něj vás dovede pod němčický zeměďák, kde se dejte cestou vpravo, která jde údolím mezi poli k úlům a do sadu, kde se spolu s ní stočte doleva, abyste přišli na okraj němčické zástavby, odkud vás již cesta, stočivši se doleva a doprava, dovede na silnici mezi Rozcestím a Odbočkou.