Ze Třebové po třetí - 12km
Trasa: Čes. Třebová - Svinná - Suchá - Němčice
Start: Česká Třebová,,žel. st.: 680741
Popis trasy: Na dolním okraji českotřebovského Bezručova náměstí si vyberte zelenou turistickou značku a vyjděte Sadovou ulicí k podjezdu pod tratí, za níž půjdete šikmo doprava cestou do ulice U rybníčka. Na konci doleva a doprava do ulice Pod Horami a na další křižovatce vlevo ulicí B. Němcové a po chvíli vás značka okruhem nalevo zavede doprava a dovede na Hory s kapličkou P. Marie Pomocné. Od kapličky vystoupíte ke křížku a dostáčivše se doleva odbočíte doprava s kopce do údolí Křivolík, kde přetnete modrou značku a po přejití potůčku se stočíte doleva a budete dosti prudce stoupat. Na křižovatce se dáte ostře vpravo, abyste se vrátili do úrovně rozcestí nacházejícího se pod vámi. Na rozcestí se hřebenovou zelenou ,,Na Šklíbandě" jděte přímo a dojděte na okraj Svinné, kde vystoupáte ke hřbitovu s pěknou kapličkou a nádherným rozhledem. Odtud půjdete ještě kousek rovně a pak se stočíte doleva k lesu, kde serpentinou sejdete na rozcestí ,,Zlatý pásek", odkud se vydáte šikmo doprava, po chvíli překonáte ,,Horní tankodromy" a dostanete se na rozcestí Nad Suchou, kde se stočíte doleva podél lesa a později volně doprava, abyste doklesali rovnou do Suché, kde ještě před můstkem přes Končinský potok odbočte vpravo cestou do Němčic.