Ze Třebové po druhé - 11km
Trasa: Čes. Třebová - Kozlov - Člupek - Němčice
Start: Česká Třebová,,žel. st.: 680741
Popis trasy: Od nádraží vyrazte na dolní okraj Bezručova náměstí, odkud vyjděte po modré Sadovou ulicí. Po chvíli podejdete trať a přijdete na rozcestí u parku Javorka, kde se od vás odpojí červená a zelená a spolu se žlutou budete pokračovat okolo pivovaru až na rozcestí Ke Křivolíku, kde odbočte spolu s modrou doleva do údolí Křivolík. Po nějaké době přejdete zelenou a pak budete mírně stoupat na louku před Kozlovem, kde vede modrá k silnici. Vy se ale ještě před silnicí od značky odpojte a jděte doprava loukou a až u křižovatky vstupte na silnici a dejte se po ní doprava do Kozlova. Zde se podívejte na kapličku a u ústí silnice s kopce přejděte pěšinkou kolem rybníčku potok. Za potokem se dejte doprava a jděte stále rovně (na jedné křižovatce mírně vlevo) ke hřbitovu. Od něj vás cesta dovede do lesa, na jehož začátku se dejte doprava cestou nad Zlatým páskem. Přijdete na rozcestí ,,Zlatý pásek" (můstek a zelená značka). Rovně se tu už jít nedá, takže musíte kousíček mírně doleva a hned potom doprava. Pokračujte stále cestou nejbližší potoku - pozor špatná cesta vypadá většinou jako hlavní a jsou tu asi tři takové křižovatky. Cestou přejdete několik vlhkých louček a dojtete na ,,dolní tankodromy", kde se stále držte pravidla (jděte skoro rovně) a po podejití drátů (vysoko nad údolím) se cesta začne vzdalovat od potoka, vyjde z lesa a přichází k člupeckým chatám. Dojdete k autobusové zastávce, kde se dejte po silnici doleva. Ta vás dovede do Němčic.