Ze Třebové navíc po prvé - 11,5km
Trasa: Čes. Třebová - Hory - Kozlov - Člupek - Němčice
Start: Česká Třebová,,žel. st.: 680741
Popis trasy: Od nádraží se vydejte po Bezručově náměstí dolů a v jeho dolní části se napojte na všechny turistické značky, po nichž jděte Sadovou ulicí k podjezdu pod železniční tratí, za nímž narazíte na rozcestí u parku Javorka, jehož prostředkem jděte bez značení, případně podle červené značky a na opačném konci přijděte na rozcestí červené s okružní žlutou, z něhož jde žlutá značka vlevo spolu s červenou nebo mírně doprava samostatně do prudkého stoupání. Vy si vyberte pravou cestu - stoupající po svazích Robova kopce a následně trochu klesající k chatové osadě, jíž vystoupáte k lesu, na jehož okraji se dejte vpravo pěšinkou a držte se pozorně žluté značky až na cestu přes louku na Hory, kde se stočíte vlevo a společně se zelenou dojdete ke kapli Panny Marie Pomocné, za níž se odpojíte od zelené doleva na první malou cestičku vedoucí mezi dvěma srázy do údolí k silnici od Třebové na Kozlov, na níž se odpojte od žluté a stoupejte doprava po silnici na křižovatku se zastávkou Čes. Třebová,Kozlov,křiž., kde jděte rovně dolů do Kozlova a tam neklesejte (jako žlutá) doprava kolem kapličky, ale dejte se vpravo až za ní, projděte stezičkou přes hrázku rybníčku na cestu jdoucí vpravo, ale až za tímto rybníčkem. Držte se cesty nalevo od údolí s potůčkem vyvedboší vás ke hřbitovu, kolem něhož přijde do lesa, kde se ihned dejte doprava na cestu, která stáčejíc se vlevo pokračuje nad potokem až na rozcestí Zlatý pásek, kde přetnete zelenou, abyste pokračovali cestou nalevo od potoka přímo ke Člupku. Na dvou dalších křižovatkách si budete muset dát pozor, abyste šli možná méně výraznou cestou podél potoka, nikoliv vlevo; pak ještě překřížíte ,,dolní tankodromy", abyste pokračovali nadále nad Zlatým páskem až na louku u Člupku, za níž sestoupíte na křižovatku s hlavní silnicí, po níž se dejte doleva k Němčicím.