Přes Suchou - 9,5km
Trasa: Němčice - Suchá - Člupek - Němčice
Start: Němčice
Popis trasy: Z Němčic vyjděte cestou pod hřbitovem k Suché, kde na rozcestí u mostku a křížku odbočte vlevo na zelenou vedoucí vás do lesa, v němž si dejte pozor jen na rozcestí, kde jdou obě stezky skoro rovně a zelená pokračuje bez označení tou nalevo. Potom vás značka přivede na okraj louky, kde se na rozcestí Nad Suchou stočí vpravo do lesa, na následujících dvou kříženích s většími cestami jde skoro rovně (nedostatečně označeno) a nakonec přichází na rozcestí Zlatý pásek s můstkem, kde se odvšem nedávejte vlevo ke Člupku, nýbrž přeševše potok stoupejte serpentýnou spolu se zelenou z údolí a vyševše z lesa sejděte na rozcestí pod svinenským hřbitovem, kde se zelená dává vpravo, avšak vy se od ní odpojte doleva a pokračujte stále rovně cestou klesající v dolíčku k lesu a v něm mírnou dlouhou zatáčkou až na rozcestí v Kozačce, kde (rovně ani mírně vpravo se již jít nedá) pokračujte doleva; u můstku narazíte na značku cyklotrasy 4145, která vás ujistí, že jste šli doleva na správném místě. Tato cesta vás už dovede na Člupek a odtud se po silnici dostanete do Němčic.