Z Dlouhé Třebové po prvé - 10,5km
Délka trasy při cestě ze sídl. Lhotka je 13km.
Měřeno krokoměrem 11,45; ze sídl. Lhotka 13,87km.

Trasa: (sídl. Lhotka -) Dl. Třebová - Přívrat - Pudilka - Vlčkov - Němčice
Cesta ze sídliště Lhotka: Půjdete-li tuto trasu o víkendu, je dost možné, že vám nebude navazovat autobus ani vlak do Dlouhé Třebové, ale bude se vám hodit spoj na sídl. Lhota. Určitě stojí za to nečekat o hodinu dýl a využít ho - trasu si tím příjemně prodloužíte cca o 2,5 km.
Ze zastávky Čes. Třebová,,sídl. Lhotka vyjděte rovně po směru jízdy, opusťte sídliště a po cestě směřujte k samotě, před níž však odbočte doleva na pěšinku - zkratku směřující k železniční estakádě; opodál se dostanete zase na cestu a dojdete až k mostu, podél nějž zamiřte vpravo (nepodcházejte ho). Až dorazíte na silničku, dejte se doprava a vstupte po ní do Dlouhé Třebové; po chvíli se k vám připojí žlutá značka, spolu s níž za mostem přes Třebovku odbočte doleva a pak se nechte vést podél říčky a následně zase vlevo - k železniční stanici.
Doprava na sídl. Lhotka: 700820 -> Čes. Třebová,,žel. st. -> 700934
Start: Dlouhá Třebová,,Jednota: ... -> Česká Třebová -> 700900
                                                                                          t010 (ŽSt)
Popis trasy: Od zastávky Jednota vyjděte po směru jízdy ke kostelu sv. Prokopa, od nějž se kousek vraťte a pak se dejte první ulicí vpravo - ta vás přivede k nádraží.
U železniční stanice projděte podchodem a stoupejte přímo nejprudší cestou po žluté na sráz, kde u lesa narazíte na rozcestí se zelenou. Po ní se dejte doleva a následně doprava cestou po okraji lesa a později dolů lesem na křižovatku, kde asfaltky jen přejdete a vstoupíte nalevo na lesní cestu k přívratskému hřbitovu. Za ním jděte po okraji vesnice na odbočku doprava (ne kolmo, spíše mírněji) u velkého stavení - po ní opusťte zelenou pokračující rovně a sejděte k rybníčku, podél nějž jděte vlevo a pak rovně pod kapličkou na hlavní, po které pokračujte ve svém dosavadním směru přes náves s hasičárnou na další odbočku doprava, do níž odbočte. Z okraje vesnice jděte přímo nahoru po louce k rohu lesa a dál rovně po jeho okraji ke vnitřnímu rohu, kde narajíte na cestu - pokračujte dál tímto směrem (po cestě nalevo od vás), ale pak tuto cestu opusťte mírně doleva a zase stoupejte. Na hořejší cestě se dejte doprava a pak další cestou doleva; tou se nechte vést, dokud nepřijdete na rozcestí s velkou cestou, po níž vede žlutá značka; tu zde pouze překřižte a jděte rovně (ne tou cestou napravo, ale tou levější - přesně naproti vám). Klesejte až do údolí Vlčkovského potoka, podél nějž se dejte doprava, ale nikoliv větší cestou podle levého břehu, nýbrž pěšinou po břehu pravém. V minulosti určitě krásně udržovaná cesta vás přivede k můstku, po němž přejdetě potok, ale pak se dejte zase doprava podél něj - pěšina vás přivede na louku pod Pudilkou, odkud jděte přímo k osadě; tam přijdete na silničku, po níž sklesejte rovně do sousedního Vlčkova. Na návsi se potom dejte mírně doleva po cestě k poli, přes něž dojděte pod němčický kravín, kde se dejte doprava, přijďte k úlům a za nimi jděte vlevo po cestě (výše je plot, takže budete muset jít nalevo od něj po okraji pole); u kraje dalších zahrad se dejte vlevo a následně doprava ke hlavní ulici.