Do Ústí nad Orlicí - 14,5km
Trasa: Němčice - Vlčkov - Na Mandlu - Řetová - Andrlův chlum - Ústí n/Orl
Start: Němčice
Popis trasy: V Němčicích jděte po silnici směrem k zastávce Odbočka a po začátku výrazného klesání k ní odbočte doprava na cestu k poli; za zahradami se dejte doleva, potom dvakrát vpravo a kolem úlů pod zeměďák, kde zamiřte vlevo po cestě vedoucí do Vlčkova. Ve Vlčkově to můžete hned u zastávky vzít ulicí doleva po modré, ale také vystoupat ke kapličce nad návsí a od ní pokračovat klesající ulicí na údolní cestu, po níž jde modrá.
Ta za chvíli odbočí doleva, pak jde zase doprava a znovu doleva na pole, na němž se stočí vpravo směřujíc k lesu. Po chvilce cesty podél něho vstupte doprava do něj, potom v tu pravou chvíli budete muset odbočit doleva, abyste sešli k potůčku a rozcestí Vyvažadla, na němž překřížíte žlutou a budete stoupat ke kapličce sv. Antoníčka, od níž sejdete na rozcestí se žlutou a tam se dáte vlevo na prudké klesání lesní pěšinkou do chatové osady Na Mandlu, za níž vyjdete na silnici a po té sejdete do Řetové, kde překřížíte hlavní a dáte se doprava stezkou podél potoka, od nějž pak jde modrá vlevo směrem ke kostelu sv. Maří Magdalény, ale ne úplně nahoru k němu, tam si musíte odbočit.
Značka vyjde do polí a tam se stočí doleva směřujíc k osadě V Bahnách, za níž zahájí prudké stoupání lesem do sedla U zabitého s křížem. Zde přejděte vlevo na zelenou vedoucí pěšinou na vrchol Andrlova chlumu s rozhlednou. Dál pokračujte stále po zelené - nejprve si můžete zkrátit serpentýnu, pak již jděte po široké silnici do místa, kde vás zelená se žlutou povedou doleva; po zelené pak budete klesat přes několik kontaktů se silnicí na vrchol křížové cesty, jejíž kapličky vás budou doprovázet až do Ústí, kde skončí poblíž Třebovky. Tady se dejte po hlavní ulici vpravo pod podjezd a ke světelné křižovatce, již musíte podejít podchodem, v němž se na rozcestí dáte doprava, abyste za křižovatkou pokračovali v původním směru ulicí M. R. Štefánika na nejbližší další křižovatku, z níž stoupejte mírně vpravo Velkými Hamry a Barcalovou na Mírové náměstí, jež přejděte úhlopříčně, vyjděte z něj vlevo ulicí M. J. Kociána, vpravo Hakenovou a následně vlevo Lochmanovou potom dojděte na autobusové nádraží.