Kozlovská - 22km
Trasa: Němčice - Člupek - Kozlov - Strakov - Suchá - Němčice
Popis: Vyrazte po silnici směrem na Člupek a u odbočky na Vlčkov jděte doprava na kopec u chat. Na rozcestí před lesem jděte doleva a podél Zlatého pásku (stále nejbližší cestou, ale nepřejít ho), přes rozcestí ,,Zlatý pásek" (před můstkem skoro rovně malou cestou) a rozcestí před Kozlovem (doleva) dojdete na Kozlov. Jděte stále rovně až k prameni Zlatého pásku (jezírko), kde jděte doleva po pěšince před jezírkem a rovně za kapličkou (doporučuji podívat se i zepředu) stoupejte po žluté k zastávce (Čes. Třebová,Kozlov,křiž.), kde zahne značka doprava k rozcestí pod Kozlovským kopcem (vrchol s rozhlednou +500m - po červené).
Dále vás žlutá povede kolem Semanínské hájovny a rozcestí Nad Zlatou studánkou, kde je nejvyšší vrchol v okolí Němčic (603m n.m.) k rezavé směrovce ,,Strakov" kousek pod vrcholem. Zde žlutou opusťte a jděte po asfaltové cestě doprava podle směrovky. Lesem budete klesat až k prameni u Horního strakovského rybníka. Nahoře na hlavní jděte doprava k domu na samotě za obcí, kde jděte doprava po prašné cestě na Suchou. Ze jděte rovně do obce a po chvíli doleva po asfaltové odbočce. U aleje, kde se silnička stáčí doleva, jděte mírně doprava po levé straně aleje. Dojdete k mostku přes Končinský potok, nad nímž se dejte vlevo na Němčice.