Třebovská - 18,5km
Trasa: Němčice - Člupek - Svinná - Čes. Třebová - Hory - Člupek - Němčice
Popis: Jděte po silnici směrem na Člupek a nad mlýnem za zastávkou se dejte doprava po cestě na Svinnou. V obci jděte po silničce až před protisměrnou šipku cyklotrasy, kde se dejte doleva na žlutou. Značka na rozcestí Nad Svinnou přetíná zelenou a klesá na Třebovou (šipka, kt. je po chvíli na stromě má ukazovat rovně). Na rozcestí u železničního podjezdu jděte bez značení podle šipky na žlutou, po níž se dejte vpravo. Po 2km se spojíte se zelenou a přijdete ke kapli P. Marie na Horách. Zde přejděte na zelenou a přes krásné hory sestupujte do údolí, kde překřížíte modrou a pak vystoupíte na rozcestí Na šklíbandě. Zde jděte rovně, až vás zelená dovede ke svinnskému hřbitovu, odkud vede rovně a odbočuje doleva do lesa. Po serpentinách sejdete na rocestí ,,Zlatý pásek", kde jděte po cestě směrem na Člupek (kousek za hlavní křižovatkou bez značení doprava). Jděte stále cestou nejbližší potoku - pozor špatná cesta vypadá většinou jako hlavní a jsou tu asi tři takové křižovatky. Cestou přejdete několik vlhkých louček a dojtete na ,,dolní tankodromy", kde se stále držte pravidla (jděte skoro rovně) a po podejití drátů (vysoko nad údolím) se cesta začne vzdalovat od potoka, vyjde z lesa a přichází k člupeckým chatám. Dojdete k autobusové zastávce, kde se dejte po silnici doleva. Ta vás dovede do Němčic.