Zelená - 11,5km
Trasa: Němčice - Suchá - Člupek - Němčice
Popis: Jděte po silnici č.358 směrem na Litomyšl, ale hned za hřbitovem odbočte doleva na Suchou. Ještě před obcí odbočuje cesta vlevo do pole - vy však jděte mírně doprava podél potoka. Ve vesnici u mostku a křížku se dejte doleva po zelené. Cesta se stáčí doprava a vchází do lesa. Jím kus půjdete a přijdete na špatně označenou křižovatku (dvě cesty skoro rovně a žádná značka), kde jděte doleva. Vyjdete na okraj lesa s rozcestníkem, odkud je skutečně unikátní výhled. Zde zahnete doprava do lesa. Na další křižovatce vede zelená skoro rovně po horší cestě a přechází ,,horní tankodromy". Ještě před rozcestím ,,Zlatý pásek" (přechod potoka) - nalevo je vidět štěrková serpentina cesty na Svinnou - odbočte doleva po ,,Kozlovské cestě" směrem na Člupek. Jděte stále cestou nejbližší potoku - pozor špatná cesta vypadá většinou jako hlavní a jsou tu asi tři takové křižovatky. Cestou přejdete několik vlhkých louček a dojtete na ,,dolní tankodromy", kde se stále držte pravidla (jděte skoro rovně) a po podejití drátů (vysoko nad údolím) se cesta začne vzdalovat od potoka, vyjde z lesa a přichází k člupeckým chatám. Dojdete k autobusové zastávce, kde se dejte po silnici doleva. Ta vás dovede do Němčic.