Značená trasa 0446 - etapa C
Pustá Rybná -> Bystré - 25km

Trasa: Pustá Rybná - Kobylí - Lucký v. - Přibylov - Sádek - Polička - Balda - Dol. Jedlová - Bystré
Oblasti: Svitavsko
Rozložení: v Poličce (12+14km)
Start: Pustá Rybná,,hostinec:  680741 -> Litomyšl -> 680019 ->
680752 680029
700938 680744
700947 700938
-> Polička -> 680034
Popis trasy: Ze zastávky Pustá Rybná,,hostinec vyjděte po hlavní ulici směrem na Poličku a hned na první křižovatce odbočte spolu s červenou značkou doprava; značení vás povede asfaltovou cestou do kopce, nad nímž se srovná do východního směru, abyste po něm došli přes osadu Kobylí a zastávku Telecí,,Lucký vrch na rozcestí pod Luckým vrchem (klidně můžete zajít i na vrchol).
Červená z něj pokračuje rovně na samotu Přibylov, za níž se dává spolu s velkou cestou doleva. Vy ji zde však opusťte a jděte rovně po cestě s lyžařským značením, která vás povede kratší cestou do Sádku. Můžete se držet staré červené, ale také jít po pravé straně svažité louky k silnici obcí a na ní se dát doprava; pak projdete velkou zatáčkou doleva, v níž se dříve připojovala červená, k zatáčce doprava, těsně před níž odbočte doleva, přejděte potok a nechte se vést stoupající cestou směřující k železniční zastávce. Ke trati ovšem nedojdete, neboť dříve narazíte na novou červenou přicházející zleva, a proto se dáte po současném značení doprava. Značená cesta vás povede kolem rybníka a přes rozcestí, kde se k vám připojí žlutá, k okraji Kamence, kde se stočíte doprava a pak - ještě před domy - doleva, načež půjdete přímo (špatně značeno). Dále se budete ubírat stále rovně až na ústřední náměstí v Poličce, kde si můžete trasu rozložit (na autobusové stanoviště u nádraží vás dovede zelená značka; > doprava).
Náměstí červená opuští doprava před jeho zadnějším rohem vedouc skrz hradby, přes most a do parku, v němž si to namíří mírně doleva ke křižovatce s velkým křížovým přechodem, po němž přejděte na protější roh a vzdalujte se od centra. Na konci zástavby odbočte vlevo podél něj a jděte rovně až k nové aleji u nové zástavby, kde se dejte doprava po trase zrušené vlečky, od níž se později odpojíte doleva a přijdete na asfaltku, po níž půjdete doprava, abyste kolem Troubného a Jakelského rybníka došli do zatáčky silničky vpravo, kde ji opusťte jdouce rovně podél lesa; až se cesta podél něj začne stáčet mírně doprava, opusťte ji a přímo vstupte do lesa, jímž ovšem nemáte jít rovně až k silnici, nýbrž ještě před ní zahnout doprava. Doševše na ni vás silnička přivede ke kapli Panny Marie na Baldě a dále vás povede na okraj lesa, za nímž klesá serpentýnou, avšak vy to můžete vzít po louce. Kolem rybníků pak dojdete na křižovatku, kde pokračujte rovně; za chvíli opustíte přímou cestu vpravo a ještě před rekreačním areálem odbočíte vlevo po pěšině, která vás přivede k lávce přes potok, za nímž půjdete do kopečka a následně dolů do Dolní Jedlové; zde můžete na osové silnici opustit značku a dát se doleva, abyste si to po chvíli namířili vlevo stoupající cestou ke hřbitovu s kostelem Nanebevzetí P. Marie, za nímž by mělo být možné sejít zpět na silničku cestou přes zahradu; hned u ústí této cesty odbočuje z hlavní ulice ulice ulička zpět k červené, na kterou po chvíli odbočíte vlevo (u křižovatky není značka viditelná z této strany).
Cesta s červenou značkou vás potom povede do Bystrého, na jehož začátku červená odbočí doprava klesaboš k Bysterskému potoku, za nímž stoupá na náměstíčko s radnicí a kostelem P. Marie Karmelské a Nanebevzetí P. Marie; v prostoru před radnicí je zde naše cílová autobusová zastávka.