Krajinou Českého krasu, Prahy a jejich blízkého okolí - část J - 19km
Trasa: Radotín - Peluněk - Zbraslav - Jarov - Zvole - Ohrobec - Lhota - Břežanské úd. - Točná
Start: Otínská: 172
Popis trasy: Ze zastávky Otínská vyjděte k centru hlavní ulicí Karlickou na náměstí Osvoboditelů, kde přejděte na pravý chodník a pokračujte po červené značce, která ulici po chvíli opouští doprava chodníkem vedoucím do malého podchodu pod železniční tratí. Za ním jděte rovně ulicí Felberovou na její konec poblíž kostela sv. Petra a Pavla u lávky přes řeku Berounku, kterou přejděte a spolu s červenou pokračujte přímo silničkou K Radotínu na Peluněk, kde u křižovatky s autobusovou zastávkou podejdete silnici Strakonickou a ulicí K Peluňku budete chvíli stoupat, než odbočíte vlevo do ulice Výzkumníků vedoucí ke kostelu sv. Havla, kolem něhož přímo dojdete na stezku klesající do míst jižně od kláštera, k němuž můžete odbočit vlevo.
Dále pokračujte po červené na Zbraslavské náměstí, jež přejdete úhlopříčně do ulice Žitavského, již opustíte vlevo za zastávkou Most Závodu míru k mostu toho jména, za kterým sejdete vpravo k železniční stanici, za kterou můžete silnici a značku opustit vpravo asfaltovou cestou klesající ke zrušenému stanovišti přívozu. Pak budete pokračovat podél Vltavy k začátku Jarova, kde můžete jít ještě kousek po louce, ale pak se stočte doleva k osadě, u níž silničku přejděte, vstupte spolu s červenou do osady a podeševše trať po značce odbočte vpravo šeboše podél ní k železniční zastávce, u které nescházejte na rozcestí, nýbrž projděte po nástupišti k železničnímu přejezdu a tam se stočte doleva; stoupejte Jarovským údolím dávajíce pozor, abyste se značkou odbočili doprava na serpentýnovitou pěšinku na okraj Zvolské homole, kde jde červená na rozcestí značek vpravo, ale vy se dejte doleva po žluté. Ta jde okrajem lesa na křižovatku, kde se dává vpravo ke Zvoli. Pokud ovšem do Zvole jít nechcete, pokračujte rovně do Ohrobce. Jinak se nechte žlutou přivést do Zvole a na hlavní ulici se dejte už bez značení doleva ke kostelu sv. Markéty. Kolem něj a rybníků dojděte přímo na křižovatku s ulicí od Ohrobce na Okrouhlo, kde jděte doleva a po silnici dospějte do Ohrobce.
Jím pokračujte hlavní ulicí a za obcí se dejte na silniční křižovatce doleva na Lhotu, v níž se k vám před kapličkou zleva připojí modrá značka, po níž u kapličky opusťte rovně hlavní ulici - jdoucí doprava - na cestu k rozcestí Hradiště, rozc., z něhož pokračujte po modré k Hálkovu pomníku v Břežanském údolí, od kterého jděte rovně po zelené stáčející se doprava na pěšinku podél Břežanského potoka, jenž po čase přejdete, překročíte i silnici a vydáte se po cestě zvolna stoupající do Točné. Zde půjdete ulicemi Ke starému hřišti a Keltskou na náměstí Antonína Pecáka s autobusovou zastávkou Točná.