Krajinou Českého krasu, Prahy a jejich blízkého okolí - část D - 28km
Trasa: M. Chuchle - Chuchelský háj - Homolka - Vel. Chuchle - V Dolích - Slivenec - U Jezírka - Radotínské úd. - Rutický ml. - Kalinův ml. - Měchurovský ml. - Choteč - Chýnice - Vys. Újezd - Janská
Start: Malá Chuchle: 129
Popis trasy: Ze zastávky Malá Chuchle se vydejte po zde začínající žluté značce k podjezdu, za nímž se dejte vlevo a potom znovu doleva k centru osady s kostelem Narození P. Marie, za nímž žlutá nalevo vstupuje do lesa stoupajíc na rozcestí, kde se dává ostře doleva, pak prochází mini ZOO a později se dotýká okraje lesa; potom můžete jít doleva o odbočku dřív něž žlutá, abyste se na cestě od Velké Chuchle dali doleva ke kostelu sv. Jana Nepomuckého.
Po cestě k němu se vraťte a klesejte hlavní cestou, než se spojíte se žlutou, dále již vede trasa jedinou cestou do přírodní rezervace Homolka, kde asfaltka ústí do ulice Pod akáty, ale vy u začátku zástavby opusťte žlutou doprava zkratkou na hlavní, po níž stoupá modrá značka k osadě V dolích s pěknou vápenkou. Za vápenkou značka opouští silnici stoupaboš po pěšině, jež jde nahoře okrajem lesa přicházejíc na louku u Slivence; zde se v dohledu domů stáčí doprava a doleva a než se ještě jednou stočí doprava, jděte vlevo po pěšince k ulici V lipkách, na níž se dejte pochopitelně vpravo. Ulice se stáčí mírně doprava a zároveň se k ní zleva připojuje ulice Na Botě, později podobně činí také ulice Na Křemínku a potom jděte doleva pěší cestou podél zahrady ústící rovnou na křižovatce ulic K Lochkovu a K Cikánce, kde jděte - spolu s červenou značkou - rovně ul. K Cikánce. Tato ulice vede po okraji osady U Jezírka a následně k pražskému silničnímu okruhu, kde se vydejte k ekoduktu nalevo (souběžnému se silničním nadjezdem). Za ním jděte stejně jako červená vpravo směřujíce k rozvodně, kde projděte kolem její jižní strany (doleva) a dejte se vlevo do Radotínského údolí, kde vyjdete u Maškova mlýna a půjdete silnicí K Zadní Kopanině na místo, kde tato začíná stoupat z údolí Radotínského potoka a červená pokračuje podél něj vlevo kolem Rutického mlýna ke mlýnu Kalinovu, jímž projdete na rozcestí s modrou, z něhož vás červená značka povede do Chotče, kde skončí. Tady se dejte doprava po zelené turistické značce odbočující hned doleva. Pak se značka dává vpravo směřujíc k lesu, jímž půjde k Chýnici a do ní přijde ševši kousek přes pole u autobusové zastávky. Zelenná tu přichází na hlavní silnici a dává se po ní mírně doleva, ale na následující křižovatce jde rovně, zatímco silnice 101 se dává vlevo; pak vás značka přivede na rozcestí u Kuchaře, kde opustí silnici a vstoupí do lesa, kde přejde vlečku, aby vás dovedla k Vysokému Újezdu, jímž projdete rovně ke golfovému hřišti, po jehož okraji vás značka přivede k lesu a tím budete klesat kolem kapličky se studánkou k Loděnici, před níž vyjdete na silnici, sejdete k vápence a za ní se stočíte spolu se zelenou i modrou ostrou zatáčkou silnice doprava. Za touto zatáčkou se od značek odpojte malou silničkou doleva. Ta se mírně klikatí, ale vede jasným směrem k říčce Loděnici; tohoto směru se držte - dojdete tak k lávce, za níž se dejte doprava k viditelnému železničnímu viaduktu, za nímž a mostem dálničním se na rozcestí se silnicí č.605 nachází zastávka Loděnice,Janská,II. Linka 384 jedouc přes osadu staví na zastávce č.I před viadukty.