Přes Prahu - část F - 18km
Trasa: Košíře - Jinonice - Butovice - Prokopské úd. - Hlubočepy - Zlíchov - M. Chuchle - Chuchelský háj - Slivenec
Start: Klamovka: 6
Popis trasy: Od tramvajové zastávky Klamovka jděte po hlavní ulici Plzeňské směrem od centra a na světlech odbočte doleva do Jinonické. S ní přejděte další světla, okolo Turbové, Božínky, Měchurky a dalších vil jděte do zatáčky doprava, později zatáčky doleva a ještě jednou doprava, až u zastávky U Waltrovky Jinonická skončí a vy pokračujte rovně Klikatou, dvěma zatáčkami do podjezdu a za ním nikoliv vpravo po hlavní, ale rovně ulicí U Waltrovky, pak doleva ulicí Na Hutmance k železničnímu přejezdu, před ním doprava ulicí Do polí a následně vzhůru doprava chodníkem k ulici Puchmajerově, již přeševše obejědte stanici metra Jinonice a napojte se na žlutou turistickou značku vedoucí do podchodu a dále chodníkem nad hlavní ulicí Radlickou, na další světelné křižovatce přes ni a pak podél ní k další křižovatce, z níž pokračujte mírně doleva ulicí Mezi lány a následně hned zkratkou doleva k ulici Mezi rolemi, již o kus výše opusťte vpravo do ulice Vavřinecké vedoucí ke hřbitovnímu kostelu sv. Vavřince. Za hřbitovem se dejte doprava po pěšině okrajem pole k lesu, jímž to můžete vzít rovně po pěšince; za ním pak jděte doleva a nechte se vést značením (na dalším rozcestí mírně doprava) na hradiště Butovice a kolem něj celého až k místu, kde se stočíte vpravo na stezku klesající do Prokopského údolí, v němž přejděte vlevo na modrou, která vás povede ke Hlubočepům. Cestou ji můžete podvakrát zajímavě opustit. Prvním případem je za Dalejemi tunel zrušené vlečky nalevo od silničky, jímž můžete projít s tím, že neuvidíte kříž nahoře na skále, v místech, kde stával kostelík; druhý případ je u domů stojících za Dalejemi a tunelem, kde se silnička stáčí doprava; zde můžete jít rovně (nalevo od zahrady) po staré modré cestou vedoucí přímo k jezírku.
Od jezírka jděte doprava, čímž se vrátíte na modrou a budete po ní moci pokračovat k viaduktu, jejž podejdete, přijdete do centra Hlubočep a tam se dáte dvakrát doleva do ulice Pod Žvahovem, s níž se stočíte doprava a budete stoupat na Žvahov, odkud vás ulice Pod Žvahovem svede k železničnímu podjezdu, jímž projdete na hlavní ulici Na Zlícově, po níž se dejte doprava ke tramvajovému obratišti Hlubočepy, kde modrá končí. Naproti tramvajové zastávce směrem na Barrandov je vlevo podchod pod železniční tratí, do něhož po pěšince sejděte, projděte jím a hned se dejte doprava po ulici Zbraslavské podél železniční trati na Černošice a Strakonické silnice. Podejdete silnici K Barrandovu, po chvíli uvidíte napravo kapli P. Marie Bolestné a dále půjdete pod Barrandovskými skalami do Malé Chuchle, kde si na rozcestí vyberte pravou - dlážděnou - ulici (pokračování Zbraslavské) , podejděte most Inteligence a napojivše se na žlutou značku dojděte do centra vsi s kostelem Narození P. Marie, zatočte k němu a za ním si vyberte stoupající cestu nalevo. O dost výše odbočte ostře doleva a dostoupejte k mini ZOO, kousek za níž se stočíte doleva a přijdete na rozcestí na okraji lesa, z něhož žlutá pokračuje mírně doleva, ale vy jděte bez značení po cestě mírně vpravo (po okraji lesa, jenž musí být nalevo od vás). Tato cesta vás dovede na rozcestí na konci háje, podél něhož jste šli; zde se dejte doprava a potom doleva do nové zástavby. Následně jděte stále rovně, a to nejen ulicí Granátovou, ale také dál po pěšině podél plotů; tato cesta vás přivede na hlavní ulici Ke Smíchovu přicházející zpoza vás; pokračujte i po ní skoro rovně, a tak dojděte na autobusovou zastávku Slivenec.