Okolo letiště a do Řeporyj - část F - 12,5km
Trasa: Litovice - Hostivické rybníky - Břve - Sobín - Zličín - Řepy - Bílý Beránek - dvůr Háje - Stodůlky - Řepora - Řeporyje
Start: Hostivice,Staré Litovice: 336
Popis trasy: Z autobusové zastávky vyjděte směrem k centru Hostivice a hned se dejte doprava. Ulička vás přivede k rybníku, podél nějž jděte k okraji lesa, do nějž vstupte (po pěšině kopírující břeh rybníka). Po chvíli překonáte potůček, za nímž se dejte po pěšině vpravo; za čas vás tato pěšina přivede na okraj lesa a větší stezku, po níž jděte vlevo. Cesta přijde do Břvů, kde vstoupí do uličky U ovčína, po níž klesejte (takže u statku vlevo) na malou náves se zvoničkou, kde se stočíte doprava, ale držte se nalevo a pod zvoničkou odbočte vlevo do uličky Pod rybníkem, která vás přivede na hráz Břevského rybníka, po níž vede hlavní ulice Hájecká. Po ní pokračujte doleva; držte se hlavní, vyjděte po ní ze vsi a držte se silnice až do Sobína (ten už je částí Prahy), kam vstoupíte ul. Ke Břvům. Jí přijďte na křižovatku s významnější ulicí (Hostivickou) a po ní se dejte doprava kolem zastávky Valtická, rybníčka, zatáčkami vlevo a vpravo ke kapličce a znovu vlevo a vpravo k zast. Blatnická, za níž - spolu s cyklotrasou - odbočte doleva do uličky Ke Zličínu. Stezka pro chodce a cyklisty vás provede pod Západní spojkou do ulice Mistřínské na Zličíně, jíž přijdete do centra této staré vesnice s bývalým obecním úřadem; zde se můžete podívat vpravo ke hlavní, ale dál pokračujte rovně (stále Mistřínská) k rybníčku, vlevo kolem něj, podél jeho břehu se stočte vpravo, dojděte až na jeho protější okraj a tam opusťte Mistřínskou doleva do maličké uličky (Lačnovské). Tou jděte (rozhodně se nestáčí doleva, naopak jde po chvíli vpravo) na hlavní Strojírenskou a po ní vlevo. Strojírenská se po chvíli stáčí doprava, později okolo bus zastávky přichází k železničnímu přejezdu, kus za nímž je křižovatka, na níž se dejte doprava (do ul. Na chobotě). Kolem parkovišť přijdete ke tramvajovému obratišti Sídliště Řepy, před nímž se dejte vpravo, stočte se vlevo spolu s ulicí, a pak tuto opusťte mírně doprava kolem budovy nádraží Praha-Zličín. To je ulice Drahoňovského, vedoucí podél železniční trati a parkovišť, načež se stáčí vlevo; chviličku po tom ji před budovou opusťte doprava po schůdkách a chodníčku ke hlavní napravo (Na Radosti) a po této se dejte doleva kolem Bílého Beránku (napravo) k velké světelné křižovatce, kterou přejděte na protější roh a pokračujte doprava podél Jeremiášovy stoupajícím a klesajícím chodníkem a kolem zastávky pod trať. Ihned za vysokým podjezdem se dejte doleva na prudké schody ke trati. Nahoře pokračujte po pěšince podél železnice ke krásné kapli Nalezení sv. Kříže a dále k zahrádkářské osadě, kde se cesta stočí vpravo. Cesta vás povede kolem dvora Háje (za ním na rozcestí rovně) do zatáčky vlevo a pak přijde na ulici K Hájům, po níž se dejte vpravo mezi průmyslové areály. Za nimi se spolu s ulicí stočte doprava a pokračujte vpravo po chodníku podél Bavorské, souběžné s Rozvadovskou spojkou, po níž dojděte k lávce, na niž vystupte (cesta vede z druhé strany), přejděte ji a za dálnicí se dejte doprava. Cesta vás přivede k ulici Lýskově, již přejděte, jděte rovně za dům napravo a zamiřte mírně doprava; sejdete tak na kruhovou ulici Kociánovu, po níž se dejte vlevo podél domu a za ním směřujte zase jen mírně doprava na cestu podél areálu základní školy; po chvíli se tato cesta stočí doprava a přijde ke kostelu sv. Jakuba Většího, za nímž se dejte vlevo, přejděte Kovářovu ul. a rovně sejděte do uličky V Brance, kterou se dejte doprava. Přivede vás na náves, kde je napravo velký statek a nalevo od něj vede ulička; tou pokračujte podél statku k panelákům, kde se dejte doleva k Šostakovičovu náměstí. Odtud projděte rovně mezi budovami, přímo přejědte Hábovu ulici a za domem napravo jděte doprava do vnitrobloku, jímž projědte vlevo na přístupovou cestu z druhé stany a z ní zamiřte k rušné Jeremiášově ulici, kterou přejděte a pokračujte po pěšince s modrou značkou mírně vpravo podél silničky; po čase se od silničky vzdálíte k hornímu vstupu do skanzenu Řepora a podél oplocení sejdete na hlavní přístupovou cestu, po níž dojdete údolím do řeporyjské ulice Ve Výrech, jež vás přivede na větší ul. K Třebonicům, po níž vpravo dojdete na Řeporyjské náměstí s kostelem sv. Petra a Pavla a autobusovou zastávkou.