Okolo letiště a do Řeporyj - část E - 14km
                                220023
                                220058
                                220078
Popis trasy: Dál vás zelená povede stále rovně na větší ulici a z ní na odbočku směr Běloky. Ze začátku Běloků značka odbočuje vpravo na zkratku, aby vás příjemnými stezkami přivedla na náves, po níž jde doprava a vlevo (pod kaplí sv. Floriána). Následně se stočíte doprava a vyjdete ze vsi po silničce k Makotřasům, kde hned na začátku odbočíte doleva, takže půjdete jen jejich okrajovou částí a následně dojdete silničkou do místa někdejších Lidic. Prohlédněte si zde pozůstatky vypálené vsi a pak pokračujte rovně kolem hřbitova.
Až skončí nalevo les, opusťte silničku doleva na cestu stoupající podél něj. Cesta vyjde mezi pole a na nich se stáčí vlevo a vpravo, pak přijde na kolmou cestu, kde skončí - tady se dejte doprava k posedu a u něj doleva na cestu klesající do údolí; dole jděte doleva podél Dolanského potoka, jejž po chvíli přejděte a pokračujte po jeho druhém břehu. Pak se spolu s cestou stočte doprava, na rozcestí si vyberte tu levou a úvozem se přibližujte k Hostouni, na jejímž okraji dojděte na silnici (je nalevo) a po ní doprava vstupte do vesnice. Na větší křižovatce odbočte doleva a vyjděte ke kostelu sv. Bartoloměje.
Dále pokračujte rovně k přejezdu u žel. zastávky a dál po hlavní silnici přeložené kvůli dálnici, a to až k dálničnímu nájezdu. Zde rychlostní silnici přejděte po mostě, za nímž se můžete dát vlevo po prudkém svahu zářezu a šikmo se vzdalovat od dálnice do místa, kde se zbytek staré silnice připojuje na tu novou vedoucí napravo, zde pokračujte doprava; tento úsek můžete obejít, tak, že se dáte vlevo až po silnici a s ní pozvolna vystoupáte do zmíněné zatáčky vpravo. Za spojením staré a nové silnice přejdete koleje, načež jděte přímo až do centra Jenče - na světelnou křižovatku se silnicí č.606. Z ní trasa pokračuje rovně, ale vy se nejdřív podívejte vpravo na zvoničku a pěkné statky; potom tedy jděte z křižovatky rovně vzhledem k původnímu směru.
Ulice z křižovatky vychází mírně vpravo, pak se stáčí vlevo a po chvíli přichází do větší zatáčky doprava - tady ji opusťte rovně do slepé uličky, na jejímž konci obejděte závoru, za níž se stočte doleva po cestě vedoucí podél okraje obce a následně doprava, abyste se od Jenče začali vzdalovat. Cesta se zmenšuje a po čase přímá pěšina skončí - zde jděte vlevo a po chvíli doprava, za čas dojdete k čistírně osiv, kde se připojíte na poutní cestu od Hájku k pražské Loretě, která zde vede po příjezdové cestě; po ní se dejte doleva, přejděte železniční trať a ze silniční křižovatky jděte rovně klesajíce do Litovic. Přímo obejdete tvrz, přejdete náves a dojdete k autobusové zastáce.