Mezi Kladnem a Berounem - část F - 15km
Trasa: Srby - Turyň - Doksy - Motlovna - Družec - Syrových ml. - Žilina - Lhota - Bratronice
Start: Tuchlovice,Srby:  220022 -> Kladno,,nám. Svobody ->  220039
220024 220041
220025 220042
220055
220056
220096
220097
Popis trasy: V Srbech vyjděte podél Turyňského rybníka směrem ke Kamenným Žehrovicím a Kladnu. Červená vede po ulici, ale vy můžete to můžete vzít klidně po břehu; později se na červenou připojíte a u konce dlouhého rybníka se spojíte s modrou, s níž společně dojdete na Turyň, kde přejdete hlavní ulici a z okraje Kamenných Žehrovic budete směřovat k lesu, v němž vás čeká prudké stoupání a následně klesání do Doks, kde uzříte pěkný řopík a dorazíte na silničku s rozcestím červených, odkud jděte doprava po silnici pod dálnici a okolo hřbitova a zvětralé sochy do Družce. Zde naše trasa pokračuje hned z první křižovatky doprava, ale stojí za to jít vlevo na náves a ke kostelu Nanebevzetí P. Marie.
Odtud se na první křižovatku vrátíte a půjdete bez značení po silničce nejprve vzhůru a pak přes údolí Výskyty se Syrových mlýnem do Žiliny, kde se dejte doleva a po chvíli odbočte doprava uličkou jménem Ke kostelu ke kostelu Narození P. Marie, od nějž se pak vraťte na hlavní ulici a pokračujte silnicí vzhůru do Lhoty. Tou projděte rovně a za ní jděte přímo po silnici do Bratronic, kde napravo od centrální křižovatky a zastávek stojí kostel Všech svatých.