Mezi Kladnem a Berounem - část C - 22km
Trasa: Lhotka u Berouna - M. Přílepy - Mladina - Nenačovice - Chrbiny - Rejnov - Dol. Podkozí - Markův-Bočkův ml. - Červený ml. - M. Kyšice - Nouzov - Čeperka - Amerika
Start: Lhotka u Berouna:  PID 380 -> Beroun ->  210013
100384/210004 210072
140100 220030
t171
t173
Popis trasy: Z autobusové zastávky vyjděte po příjezdové silničce do Lhotky u Berouna (z pohledu od Berouna vpravo). Z horní části návsi jděte ulicí nalevo, abyste poté odbočili doleva po zelené. Ta ze Lhotky vychází společně s modrou, s níž se u křížku dává doprava a potom se od ní odpojuje vlevo. Vstoupí do lesa a jím klesá k Přílepskému potoku, přeševši jejž stoupá do Malých Přílep, kde jde mírně vpravo po hlavní ulici na centrální křižovatku, na níž odbočte vlevo a jděte kolem kapličky společně se žlutou pod les, kde se značky rozdělují a vy pokračujte po žluté dávající se doprava. Přijdete k chatám a lesem vystoupáte na rozcestí na okraji louky, po jejímž pravém okraji budete klesat příjezdovou cestou na Mladinu do Nenačovic, jimiž sejdete kolem nové kapličky na křižovatku s hlavní ulicí, na níž se dejte vlevo po červené. Tato značka vás povede po silnici z obce a za zatáčkou doleva opustí silnici vpravo k říčce Loděnici, za níž stoupá vlevo, aby později sklesala k chatám, za nimi se dala doleva, přešla potok a silnici a kousek nalevo vstoupila na cestu přes Chrbiny k Loděnici a na Rejnov, před nímž přejde souběh se zelenou a v němž zase stoupá na lesní rozcestí, z něhož znovu klesá do údolí, kde přejde Chyňavský potok a vede podél Loděnice na Dolní Podkozí. Tam říčku přejde po pěkném silničním mostě a na rozcestí s modrou v zatáčce vpravo se dá doleva. Po chvíli zkratkou přejděte přítok Loděnice a údolím dojděte k Markovu-Bočkovu mlýnu, u nějž potkáte další modrou a od kterého budete pokračovat kolem chráněné skalky, přes říčku, chatovou osadou přes kopeček a znovu přes Loděnici k Červenému mlýnu, za nímž budete stoupat po cestě k Nouzovu, z níž spolu s červenou brzy odbočte doleva. Přijdete k silnici II/118 a tu přeševše vstoupíte na příjezdovou silničku do Malých Kyšic, u jejichž centra vede červená rovně ke kapličce, vy však můžete jít i vpravo po hlavní ulici, k níž se po chvilce připojí modrá. Za autobusovou zastávkou, na konci zástavby, opustí modrá asfaltku a přímou cestou lesem vás povede do Nouzova, v němž pak odbočí doleva, kousíček půjde se žlutou a následně se dá doprava, aby se okrajovými částmi Nouzova dostala na silnici u Čeperky, po níž jde vpravo. Potom se připojí na II/118 a po chvilce ji opustí vlevo, což však vy nečiňte, ale jděte rovně po silnici ke křižovatce, u níž se nachází zastávka Amerika.