Přes Kožovou horu do Malých Kyšic - 11km
                                          220214
                                          220215
            Kladno: t120
Popis trasy: Od autobusové zastávky jděte přímo na druhá světla, kde odbočte doleva. Po chvilce se dostanete na modrou přicházející od nádraží (zleva). Po modré jděte po ulici, z níž kousek za garážemi ČSAD odbočte doleva do lesa, kde přejdete dvě železniční tratě a začnete mírně stoupat na Kožovou horu, kde přijdete na hlavní a k odbočce k rozhledně.
Od rozcestí půjdete po silnici do Braškova a po přejití dálnice odbočíte doprava po okraji obce a z ní zamíříte na Valdek, který obejděte po pěšince po levém okraji (špatně značeno). Za Valdekem přejdete kopeček, půjdete kousek po silnici a před zatáčkou odbočíte doprava na cestu vedoucí kolem osady Amerika a odtud po silničce na Čeperku a pak malou uličkou Nouzova přes proluku na rozcestí se žlutou, za nímž vede modrá doleva. Vy ji ale hned opusťte doprava po staré modré podél plotu a po cestě na asfaltku, kde se k vám modrá zase připojí a dovede vás do nedalekých Malých Kyšic. Od zastávky na začátku obce se můžete ještě podívat kousek na rozcestí s červenou, kde je také kaplička.
Cíl: Malé Kyšice: KLID 32
Pokud si chcete trasu prodloužit, klepněte sem, nebo otočte list.