Vyjděte Švédskou na velkou křižovatku s ulicí Na Hřebenkách, kde jděte přímo a hned za č.7 doprava, pak jděte přímo přes konec ulice U Plátenice na ulici U Nesypky, kde se dejte doleva k Horní Palatě. Za ní po pěšince doprava, doleva a stále rovně přes ulice Na Hřebenkách a Turistickou a podejděte ulici Pod stadiony. Potom odbočte doprava k zastávce Stadion Strahov, kde jděte úplně doleva Atletickou okolo radiokomunikační věže na křižovatku s ulicí Spiritka, kde se dejte doleva a klesejte okolo usedlosti Spiritka na ulici Podbělohorskou, kde jděte doleva a doprava a pak vlevo po cestě mezi stadiony k zelené závoře, před níž se dejte doleva. Po příchodu do lesa jděte doprava k usedlosti Skalka a za ní se opět připojte na pěšinku ústící na ulici U Klikovky, po které se dostanete okolo usedlosti Klikovka na její konec, kde odbočte doprava do ulice Pod Klikovkou. Na další křižovatce jděte vpravo ulicí U dvou srpů a za č.4 vlevo zkratkou na Plzeňskou, kterou přejděte do ulice U Kavalírky, na jejímž konci jděte vzhůru k usedlosti Kavalírka. Na ulici Nad Kavalírkou se dejte doprava, sejděte na ulici Pod školou a z ní jděte vpravo Nepomuckou na Košířské náměstí s kostelem sv. Jana Nepomuckého. Tady jděte doprava na Plzeňskou a po ní znovu doprava na místo, kde se tato (s tramvajemi) stáčí doleva. Tady jděte pořád přímo ulicí Vrchlického k číslu 41, kde odbočte doprava ulicí Pod Klamovkou na ulici Pod Kavalírkou. Po této odbočte doleva a na ulici Jinonické doprava. Jděte až k č.31, kde ulici opusťte po pěšince stoupající vzhůru ke garážím, kde odbočte doleva. Přijdete k Šalamounce, kde odbočte doprava ulicí K Měchurce ústící na ulici U Šalamounky, kde se dejte doprava a jděte až na velkou křižovatku u zastávky Malvazinky, kde jděte doprava, přejděte Peroutkovu a vstupte do ulice U smíchovského hřbitova, kterou dojděte ke hřbitovu s kostelem sv. Filipa a Jakuba. Od hřbitova jděte po pravém okraji parkoviště a vstupte na pěšinku. Na rozcestí jděte mírně doleva a sejděte až na prodloužení ulice Na Farkáně IV, kterou dojděte až ke stanici metra Radlická (před ní kaple sv. Jana Napomuckého).