Pokračujte kousek po hlavní silnici a za posledním domem napravo odbočte na cestu vedoucí pod ulici Pod stadiony a za podchodem se dejte doprava k obratišti Stadion Strahov, z něhož pokračujte přímo Vaníčkovou a za zatáčkou odbočte doprava do Šermířské a z ní odbočte po skončení domů napravo jděte dvakrát doprava a přijděte na ulici Na Hřebenkách, sejděte kousek dolů na ulici U Nesypky a po ní odbočte doleva. Ulice U nesypky vyústí na Švédskou u kaple Nejsvětější trojice, od níž jděte Švédskou vlevo na Holečkovu a po ní doleva kolem kostela sv. Gabriela a kláštera Sacré Coeur na náměstí Kinských, kde vstupte do Kinského zahrady a jděte až k letohrádku Kinských, za nímž odbočte doprava k jezírku a u něj vyjděte na můstek nad vodopádem a za ním jděte doleva a na další křižovatce jen mírně doprava a vystoupeje ke kostelíku sv. Michala a od něj stoupejte úplně doleva na schody a nad nimi přímo do největšího kopce až na Šermířskou, kde odbočte doprava do růžového sadu a kolem Štefánikovy hvězdárny dojděte ke stanici lanové dráhy Petřín a od ní přímo branou a za ní vpravo po mostě přes lanovku a za ním doleva zašlou cestou k Nebozízku, od něj ke stanici lanovky a pod tratí na přímou cestu a za restaurací doleva, pod bludiště, a vlevo k němu, kostelu sv. Vavřince, kapli Božího hrobu, křížové cestě... Na Petříně jděte vpravo a za rozhlednou branou a za ní doprava cestou vyústivší do Strahovské. Stále podél hradeb dojdete ke Strahovskému nádvoří, kde se podívejte na kostel sv. Rocha a klášter a na konci nádvoří jděte doleva průchodem na Pohořelec - zde doprava a cestou nalevo na Loretánské náměstí s Čenínským palácem, Loretou a klášterem kapucínů. Jděte kolem Lorety ke klášteru a po jeho levé straně Černínskou sejděte na Nový Svět. Odtud po schodech do ulice Jelení a k zastávce Brusnice - celkem 8,5km.