Od zastávky vyrazte cestou kolem nájezdu do ul. Pátkovy - tou vlevo a za kolejemi vpravo (nalevo Kozlovka). U dalšího rohu kolejí opět vpravo do ul. Na Kozlovce. U parkoviště doleva ul. Na Kindlovce, po zatáčce přecházející v Zedníkovu. Na další křižovace vlevo Květinářskou ústící do ul. Na Jabloňce (kousek vlevo). Pak pořád rovně až k Jabloňce (č.o.1). Od ní zpátky na poslední křižovatku a vlevo spojkou do ul. Nad strání - ta po chvíli ústí do ul. Na dlážděnce. Za č.35 sejděte doleva po schodech do ul. Trojské - tu však jen přejděte a vstupte do ul. Nad Trojou. Na plácku pod novým sídlištěm odbočte úplně doleva do ul. Pod Havránkou. Obejdete nějaké chaty a přijdete ke slepé cestě doprava - tam zahněte. Cesta vede do zahrady Vavroušky. Tu obejděte vlevo pěšinou mezi plotem a sadem a u hlavního vjezdu se dejte rovně opět po pěšince. Teď se řiďte podle Velké skály, schované v lesíku mírně nalevo. Dojdete na cestu stoupající podél lesíka - nad ní odbočte doleva do lesíka, podívejte se na Velkou skálu a sejděte některou z pěšinek k rozcestníku zelené, kde uvidíte pěšinku k hlavní silnici (K Pazderkám) - celk. 8,2km.