Cerekvická - 29km
Dle počítače 24,63km. Průměrná rychlost 18,2 a maximální 44,2km/h.
Trasa: Němčice - Podrybník - Kornice - Sedliště - Bohuňovice - Cerekvice n./Louč. - N. Sídla - Sedlíštka - Tržek - Nedošínský háj - Nedošín - Litomyšl - Zahájí - Němčice
Popis: Vyrazte po silničce na Podrybník, kde se na návsi dejte doleva a za můstkem doprava a přímou cestou dojeďte na silnici, kde se dejte doleva na Kornice. V obci odbočte doprava a kolem kapličky vyjeďte na Sedliště. Zde se přímo dostaňte až na hlavní silnici, kde odbočte doprava a kolem kapličky stoupejte na Bohuňovice, které projeďte kolem kostela na křižovatku pod kopcem, kde odbočte doleva. Po silnici údolím Končinského potoka se dostanete na odbočku na Horky na menším kopečku a z ní sklesejte na křižovatku se silnicí č.35, kterou přetněte, přejeďte železnici i řeku Loučnou a odbočte vlevo ulicí stoupající ke kostelu sv. Václava. Kousek za ním odbočte doleva na Nová Sídla, kde nalevo od silnice uvidíte kapličku.
Dále pokračujte do Sedlíštěk, kde se na křižovatce dejte doleva, sjeďte do Tržku a u kapličky odbočte po červené značce doprava. Se značkou hned odbočíte doleva a dojedete na konec obce, kde vjedete do Nedošínského háje a po pěšince sjedete ke kapličce sv. Antonína. Dále pokračujte po červené k zastávce Litomyšl,Nedošín,Žabárna, za níž odbočte doleva přes most a hned doprava přes další most ke kapličce na ostrově.
Od kapličky se vraťte na červenou a pokračujte až za železniční trať, kde se dejte doprava Sokolovskou ulicí, kde jeďte ,,cyklopruhem" až před křižovatku, kde končí. Zde se dejte vpravo po rovnoběžné stoupající ulici, z níž v místě, kde se stáčí vpravo sklesejte na křižovatku, přejeďte přechod a pokračujte cyklopruhem až na další konec, kde přejděte přechod a pokračujte po chodníku. Na velké křižovatce jděte doleva, přejděte přechod a jeďte přímo ulicí Bernardka na Komenského náměstí, kde se dejte doleva, na hlavní doleva a hned doprava do Zahájské, kterou vyjeďte na Němčice.