Lichkovská - 49,5km
Dle počítače 49,3km. Průměrná rychlost 15,4 a maximální 54,3km/h.
Trasa: Lichkov - Mladkov - Celné - Studené - Bořitov - Sobkovice - Jablonský les - Orlice - Kunčice - Ovčín - Dol. Dobrouč - Hor. Dobrouč - Dol. Houžovec - Knapovec - Dl. Třebová - Přívrat - Zhoř - Člupek - Němčice
Start: Lichkov - t024 z Ústí nad Orlicí
Popis trasy: V Lichkově u nádraží začíná zelená turistická značka, po níž, chcete-li se podívat ke zdejšímu kostelu, se dejte před nádražní budovou doleva a ihned doprava cestou k silnici, po níž jeďte doleva. Od kostela se pak vraťte po silnici, a to až do zatáčky vpravo k železničnímu podjezdu, v níž silnici opusťte cestou přímo přibližující se k trati.
Podél železnice dojedete jednoduše do Mladkova, kde se na hlavní ulici můžete dát vpravo k centru vsi s kostelem sv. Jana Křtitele, dále však vede trasa vlevo.
Silnice II/311 vás přivede do vísky Celné s pěknou kapličkou, kde hlavní silnici opusťte doprava směr Studené. Silnička vás přivede stoupáním do této obce, již projíždějte přímo kolem kostelíka až do místní části Bořitov, kde u kaple odbočte vlevo po žluté turistické a bílé cykloturistické značce, jež vás dovedou po malé asfaltce do Sobkovic, kde sjíždějte stále po značkách až ke kostelu sv. Prokopa, jen ještě na horním okraji obce si dejte pozor, abyste odbočili spolu se značkami doleva. Před kostelem se pak dejte beze značek doprava po silničce dovedboší vás na silnici č.11, po níž se dejte vpravo, ale až se k silnici nalevo přiblíží les, zbystřete a odbočte vlevo na lesní cestu stále příjemně klesající až k letohradské čtvrti Orlice, kde cesta ústí na silnici. Tady se dejte doprava a výše u kostela Nanebevzetí P. Marie vlevo před něj a následně pod ním doprava a přímo menší ulicí až na hlavní, jež tuto křižuje, na niž odbočte vlevo, přejeďte most přes řeku Orlici a za ní se dejte vpravo, abyste vyjeli ke kunčickému kostelu sv. Kateřiny. Od něj pokračujte vlevo, na hlavní vpravo a ihned zase vlevo na zpevněnou cestu stáčející se stoupajíc vlevo vedouc k osadě Ovčín, na jejímž okraji zatočte doprava a jeďte přímo po cestě na rozcestí s červenou, kde se k vám připojí modrá cyklotrasa a hned odbočuje doprava; vy se jí držte. Vede vás lesem, na louce se pak za jistý čas dává na rozcestí doleva (neoznačeno) a později u kravína klesá rovně stáčejíc se vpravo do Dolní Dobrouče, kde se na osové ulici dejte doleva. Dále jeďte stále rovně; v centru uvidíte kostel sv. Mikuláše, ale pořád jeďte rovně až na křižovatku na začátku Horní Dobrouče, kde se dejte vpravo a stoupejte až nad Dolní Houžovec, jímž budete sjíždět a za ním také, abyste dojeli do Knapovce, kde u zastávky Rozc. Horní Houžovec můžete odbočit vpravo nejvíce stoupající cestou ke kostelu sv. Petra a Pavla, ovšem náležitě vzdálenému.
Dále pokračujte hlavní ulicí stáčející se doprava a stoupající ke křižovatce se silnicí č.315 vedoucí po horním okraji obce; na ní se dejte doleva a těsně za Knapovcem ji spolu s cyklotrasou 4051 opusťte vpravo směrem k vepřínu, za nímž silnička prudce klesá do hupu, vystoupavši z něhož klesá o něco pozvolněji ke Dlouhé Třebové, kde se připojuje na I/14, po níž se dejte vlevo, hned vpravo z ní a okamžitě potom doleva na silničku stoupající po železniční estakádou na rozcestí, kde se dejte vpravo, lesem vyjeďte na křižovatku nedaleko Přívratu, kudy prochází také zelená turistická značka, dejte se doleva (po hlavní) a na příští větší křižovatce znovu doleva, abyste vjeli do Přívratu, jenž celý projeďte a za nímž stoupejte lesem později velmi prudce pod Zhořský kopec, kde se připojíte na silnici 358, po níž doprava dokončete stoupání a přes Zhoř a Člupek potom sjeďte do Němčic.