Biskupická - 66km
Dle počítače 65,78km. Průměrná rychlost 16,7 a maximální 49,4km/h.
Trasa: Jevíčko - Biskupice - Jaroměřice - Jevíčko - Zad. Arnoštov - Křenov - Pohledy - Sklené - Hradec n/Svit - Vendolí - Ostrý Kámen - Karle - Trstěnice - Čistá - Benátky - Litomyšl - Zahájí - Němčice
Start: Jevíčko,,náměstí - 680019 z Litomyšle (Suché)
Popis trasy: Z náměstí vyjeďte ulicí na sever (směr Mor. Třebová) a pod ním se dejte vpravo směr Biskupice; po chvíli přijedete na křižovatku s hlavnější ulicí, kde vás ukazatel na Biskupice nasměruje vlevo. V tomto směru opusťte město a jeďte přímo po silničce přes Jevíčku, železniční přejezd a dále na Biskupice, před nimiž se stočíte vpravo a v obci přijedete na hlavní, po níž jeďte rovně (napravo je zpustlý zámek) a následně doprava. O trochu výše je napravo nad silnicí kostel sv. Petra a Pavla. Silnice č.371 vás vyvede z Biskupic a povede k Jaroměřicím, kde sjedete na křižovatku, z níž později budete pokračovat doprava - na Jevíčko. Nejprve se však podívejte vlevo na kostel Všech svatých a případně kolem něj vpravo a doleva k sousoší sv. Cyrila a Metoděje a smírčímu kříži, od nichž se vraťte ke kostelu a jeďte doprava (tedy po hlavní dál od Jevíčka), hned odbočte doleva a stoupejte vlevo k zámku. Od zámku se pak vraťte na hlavní, ke kostelu a kolem něj jeďte rovně po silnici č.366 na Jevíčko.
Kolem železniční zastávky přijedete zpátky do města. Na křižovatce s okružní ulicí jeďte rovně nahoru, pak to rovně nepůjde, takže doprava, spolu s ulicí se stočte doleva a přijeďte na náměstí, jež přejeďte rovně ke kostelu a zvonici, kolem nichž přijedete na hlavní; dál pokračujte rovně (s vámi vedou i turistické značky) po silnici 366 na Svitavy. Za Jevíčkem podjedete most nedostavěné dálnice, napravo uzříte kostel sv. Bartoloměje (můžete k němu i odbočit) a kousek za odbočkou k sanatoriu sjedete do dolíku, načež začnete velmi prudce stoupat. Na konci stoupání, nad lesem, uvidíte kapličku, sjíždějíce projedete zatáčky vlevo a vpravo k malé odbočce doprava (podél zástavby); chcete-li se podívat do Zadního Arnoštova, vydejte se po ní dolů. Skončí u kříže na zadnoarnoštovské osové ulici, po níž se dejte vlevo; napravo nad následujícím rozcestím je krásná zvonička. Po osové ulici vyjeďte až zpátky na silnici č.366.
Po silnici budete zase stoupat, a to na odbočku na Mařín, za níž, vjevše do lesa, budete klesat a za lesem přijedete do Křenova. V jeho centru pokračujte rovně (stále II/366) kolem kostela sv. Jana Křtitele a za obcí po návrší směřujte ke Hřebečovskému hřbetu, na nějž budete v lese stoupat zatáčkami a ze sedla budete prudce sjíždět do vesničky Pohledy, v níž jeďte vpravo po hlavní kolem kapličky sv. Víta a vlevo (stále po hlavní) nad vísku, kde začnete klesat, načež budete sjíždět Skleným okolo kostela sv. Petra a Pavla a dál až k silnici I/43. Tu i železniční trať přejeďte, přijeďte do Hradce nad Svitavou a v něm jeďte také rovně, takže jej jen přetnete - na druhém konci vás hlavní ulice povede trochu doprava - kolem koupaliště a k lesu. Jím projevše dojeďte do Vendolí a tam jeďte stále po hlavní ulici ke kostelu sv. Ondřeje a dál - spolu s hlavní začnete stoupat serpentýnami k železničnímu přejezdu, za nímž dostoupáte k silnici č.34, kterou pouze překřižte pokračujíce přímo k Ostrému Kameni, v němž se za kapličkou stočíte vlevo a za nímž dojedete do Karle, kde na křižovatce u kostela sv. Bartoloměje odbočte vpravo na zkratku na Trstěnice, po níž klesejte do další vesnice. Tam - v Trstěnicích - můžete samozřejmě jet rovně údolím Loučné, ale také se pro tentokrát dát doleva přes mostek a za ním vpravo vzhůru ke kostelu Nalezení sv. Kříže. Kolem něj vyjeďte ze zástavby a jeďte rovně po silničce na další okraj zástavby (stále Trstěnice), za nímž se na rozcestí s polními cestami stočte vpravo a po silničce sjeďte do Čisté.
Čistou jeďte pod kostelem sv. Mikuláše (můžete si také odbočit vlevo k němu) do Benátek a jimi ke kapličce, kde silnici - stáčející se vpravo - opusťte rovně na stezku podél Loučné; přijedete po ní do Litomyšle, kde se držte co nejblíže řeky k lávce, již přejeďte a po druhém břehu dojeďte ke světelné křižovatce. Na ní přejděte na protější roh, sjeďte na příjezdovou komunikaci od supermarketu (po ní doprava) a dejte se vlevo po Vodních valech - podél Loučné. Touto ulicí dojeďte až na Komenského náměstí s nepěkným nákupním střediskem, na němž se dejte vpravo, na hlavní vlevo a hned doprava po II/360 na Němčice.