Studánská - 21km
Dle počítače 22,32km.
Trasa: Anenská Studánka - Třebovice - N. Rybník - Semanín - Pazucha - Suchá - Němčice
Doplnění na okruh
Start: Anenská Studánka - t262 z Čes. Třebové
Popis trasy: Od zastávky stoupejte místy i do velmi prudkého kopce na křižovatku v Anenské Studánce, kde jeďte podle zelené a červené doleva a doprava. Sjedete ke kostelu sv. Vavřince, odkud po silničce sklesáte až k silnici č.43. Nyní se na ni napojte (doleva), na křižovatce se silnicí č.14 jeďte rovně a na další křižovatce doprava. Po chvilce přijedete k rybníku Hvězda, po jehož hrázi se přes okraj Třebovic dostanete k železniční zastávce Semanín u vsi Nový Rybník, kde jeďte po silnici kolem zajímavého kostelíka na Semanín. V Semaníně na hlavní silnici odbočte doleva a od kostela sv. Bartoloměje začněte stoupat ke kapličce pod Kamenným vrchem. Od ní již po mírnější cestě dojedete na hřeben se zastávkou Čes. Třebová,Kozlov,hájovna, z něhož vás přímá silnice dovede do Pazuchy a pak přes údolí přejedete do Suché, kde u autobusové zastávky odbočte doprava a obcí, kolem kapličky sv. Václava, sjeďte na rozcestí za můstkem přes Končinský potok, za nímž se dejte doleva cestou na Němčice.
Cíl: Němčice

Fotky: Orlickoústecko (201-210); Svitavsko (117-118)