Budislavská - 31km
Dle počítače 28,45km. Průměrná rychlost 19,6 a maximální 46,7km/h.
Trasa: ŽST Borová u Poličky - Cerkytly - Sv. Kateřina - Kam. Sedliště - Budislav - Poříčí u Litomyšle - Cíkov - Hor. Újezd - Víska - Přibiňoves - Dol. Újezd - Osík - Litomyšl - Záhraď - Němčice
Start: Borová,,žel. st. - 650558, 680019 z Litomyšle
Popis trasy: Od borovského nádraží vyrazte zpět na Proseč po silnici č.34 a po chvilce se dejte doprava přes přejezd směr Svatá Kateřina stoupaboše osadou s tímto jménem po silničce až na rozvodí, z něhož silnice klesá do lesa, v něm křižuje zpevněnou cestu a o něco níže od ní před zatáčkou doprava odbočuje vlevo lesní asfaltka, na niž také zahýbá jedna cyklotrasa vedší dosud po silnici. Zde se dejte doleva a přímo nechávajíce se vést silničkou jeďte až na Kamenné Sedliště, odkud pokračujte stále s cyklotrasou hlavní ulicí na silnici č.359 v Budislavi, kde se dejte doprava a klesejte do Poříčí u Litomyšle, jež celé projeďte a dále pokračujte po 359 na místo, kde u zastávky Desná,,Podháj zatáčí hlavní doleva na serpentýnu, ale vy odbočte mírně vpravo směr Horní Újezd a přímo jeďte přes Cíkov, kolem Fialového pramene s kapličkou P. Marie, přes část samotného Horního Újezda, Vísku a Přibiňoves na most, za nímž již v Dolním Újezdě vystoupáte zpět na silnici č.359. Po té se dejte samozřejmě doprava a jeďte přes centrum Dol. Újezda s kostelem sv. Martina a dále přes dlouhý Osík a přes kopec mezi Desnou a Loučnou do Litomyšle, kde sjeďte serpentýnou na kruhový objezd, z něhož pokračujte rovně, na světelné křižovatce také tak a dále podle vedení hlavní ulice kopírující průběh silnice č.358, po níž pak dojeďte do Němčic.