Bukovostráňská - 25,5km
Dle počítače 25,08km. Průměrná rychlost 16,3 a maximální 42,2km/h.
Trasa: Němčice - Člupek - Pudilka - Vlčkov - Kozlovský kop. - Strakov - Suchá - Němčice
Popis: Vyrazte po silnici na Člupek a zde odbočte doleva po silničce směrem na Vlčkov. Přejedete Pudilku a na Vlčkově odbočte doprava cestou stoupající ke kapličce a kolem ní vedoucí na cestu s modrou značkou, se kterou po chvíli odbočte doleva a před kravínem znovu doleva. Cesta se stočí vpravo a vede k lesu, do něhož později vchází, na rozcestí jde vlevo a po nějaké době opouští cestu doleva na cestu o dost menší. Zde pokračujte přímo po své cestě, která se kříží se žlutou a za ní pak skoro ani nepokračuje. Zde jeďte vpravo a nechte se vést žlutou až ven z lesa, kde jde na rozcestí doleva. Vy ale jeďte přímo na silnici, kde se dejte doleva a hned doprava směrem na Svinnou. Tuto silnici však také hned opusťte, a sice doleva po cyklotrase 4047. Později se spojíte se zelenou a dojedete na rozcestí pod Kozlovským kopcem, odkud se můžete podívat nahoru k rozhledně.
Jinak po 4047 pokračujte kolem Semanínské hájovny (doleva a doprava) na rozcestí Nad Zlatou studánkou (603m n.m.), pod nímž se odpojte od vlevo odbočující cyklotrasy a z přímého směru uhněte hned o kus níž doprava, podle zrezivělé šipky ,,Strakov". Postupně klesající silnička vás dovede na okraj Strakova se studánkou, odkud vystoupejte stále rovně do obce, kde se na hlavní dejte doprava, projeďte vsí a za ní odbočte před domem na samotě doprava po cestě na Suchou, kde u zastávky překřižte hlavní a vjeďte do vsi s kapličkou sv. Václava, za níž začne cesta prudčeji klesat k mostku, za nímž odbočte doleva po cestě vedoucí přímo do Němčic.

Fotky: Orlickoústecko (076), Svitavsko (069)