Gajerská - 30km
Dle počítače 28,63km. Průměrná rychlost 17,1 a maximální 44,1km/h.
Trasa: Němčice - Člupek - Svinná - Kozlov - Kozlovský kop. - Gajer - Mendryka - Janov - Strakov - Suchá - Němčice
Popis: Vyjeďte přes Člupek po cyklotrase 4145 do Svinné, kde se cyklotrasa kříží se žlutou. Zde jedte buď po žluté doprava kolem kapličky (prudší stupání), nebo po jedinné neznačené cestě (doprava a hned doleva).
Jeďte až na ústí kratší cesty a zde nahoru (doprava od kapličky). Nahoře zase uvidíte žlutou, která vás dovede na Kozlov, kde se na začátku můžete podívat po odbočce ke krásné chaloupce.
Před křižovatkou si ještě všimněte kapličky a stoupejte na rozcestí pod Kozlovským kopcem, odkud se můžete podívat kousek po červené k rozhledně.
Dále pokračujte po žluté spolu s červenou a zelenou na rozcestí Nad zlatou studánkou, kde je nejvyšší vrchol v okolí Němčic (603m n.m.). Po chvíli žlutá odbočí z asfaltky a jede zkratkou na další asfaltku, kde se od ní odpojte a pokračujte pořád skoro rovně až do Gajera, kde jeďte doprava kolem kapličky a před zatáčkou doleva odbočte vpravo po cestě na silnici do Mendryky (trasa 182). Po 182 pokračujte přes Mendryku (zámek) a Janov (kostel) do Strakova (kaplička), za nímž před domem na samotě odbočte doprava po prašné cestě na Suchou, kterou sjeďte kolem kapličky k mostku, za nímž odbočte doleva na Němčice.